Философия и кулинария

Има ли връзка между философията и кулинарията?

Моята интелектуална любов-философията, на която посветих значителна част от живота си ,имаше различни измерения.Заедно с моите ученици ,откривахме собствени или трансцендентални пространства,дискутирахме или търсехме по сократовски истината-такава каквато беше или такава каквато ни се искаше да бъде.
Но едва ли е обичайно да се свързва древна и неостаряваща наука с изкуство като Кулинарията.
Години наред увлечена от това необятно изкуство изпълнявах рецепти,експериментирах, радвах се на сполучливи вкусотии или се терзаех заради провалени мои кулинарни хрумвания.
С времето разбрах че в кулинарното вдъхновение на всеки ,докоснал се до това изкуство, се крие своеобразна философия.
Чела съм много кулинарни публикации,проучвала съм различни технологии,наблюдавала съм различен практи че ски опит и винаги съм си задавала въпроса: Коя е философията на моето кулинарно вдъхновение?
То се формира и остана трайно ,толкова вече години ,въпреки някои несполуки или неумели идеи.
Е,все още нямам убедителен отговор,но като се обърна назад във времето,разбирам,че няма място за съжаление.Там и тук са моите кулинарни творения,които съм харесвала  и все още харесвам и създавам отново и отново.
И така се осмелих да започна свой блог,в който да споделям това ,което най много мога и умея да направя или популяризирам.
За това ме подкрепиха моите близки и приятели,които споделят моето голямо увлечение .
Мислех си ,че най-трудна е регистрацията на блога.Но месеци наред се питах как да започна.
Дали ще успея или не,само времето ще покаже...

Коментари

  1. Bravo za smelosta da napravis tozi prekrasen blog. Bdi vse taka uporita I ocakvame novi krasivi I vkusni recepti. Uspeh!!!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Нинка!Подкрепата и оценката ви са много важни за мен в начинанието ми.

      Изтриване
  2. Благодаря,Нинка!

    Вашата подкрепа и най вече оценка ще бъдат много важени в моето начинание.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации