САЛАТА ОТ ОТ РИБА ТОН,ЦАРЕВИЦА,НАР И СИРЕНА


Една много вкусна и типично зимна салата, рецептата за която получих от племеницата, снахата на моята сестра. 

Тя ми я изпрати и беше написала, че може би ще ми допадне.

И наистина ми допадна. Само че аз нямах пилешко месо и го замених с риба тон. В сръбската кухня се използва и т.н. кики рики. Това са печени фъстъци, които замених с едро смляни лешници.

Сметаната беше заменена и тя с няколко вида сирена.  Това са сирене крема,топено сирене ,синьо сирене и пушено сирене. Тази палитра от сирена беше допълнена от млечна майонеза, която направих с олио и прясно мляко. Ако не бях слагала риба щях да заменя майонезата с кисело мляко, но комбинацията му с риба е противопоказна за консумация и затова я избягвам.

И така като благодаря на племеницата си Лела, споделям тази интересна и много сполучлива рецепта.

ПРОДУКТИ

1 малка консерва риба тон

сладка царевица 150 гр.

2 кисели краставички

1/4 голям  плод от нар

50 гр. едро смляни лушници

75 гр.крема сирене

30 гр.синьо сирене

40 гр. пушено сирене

3 парчета топено сирене

За майонезата

 100 мл.олио

50мл. прясно мляко

лимонов сок,сол,горчица


ПРИГОТВЯНЕ



1. Най-напред  се приготвя майонезата,за която може да се прочете тук

2. Сирената се нарязват и поставят в блендера.


3. Прибавя се и майонезата и се блендира до гладка смес.


4. Подготвят се останалите продукти.


5. Поставят се в купа.


6. Прибавят се сирената и майонезата.


7. Разбърква се .


Салатата е готова.


 ДОБЪР АПЕТИТ!

Източникhttps://www.recepti.com/kuvar/salate/55337-salata-sa-narom

Коментари

Популярни публикации