ГЮВЕЧ С КАРТОФИ,ОРИЗ ГРАХ И СВИНСКИ ПЪРЖОЛИ


От години правя гювеч от ориз и картофи с месо.Това е специалитет, който наследих от свекърва ми.  Бях го 
позабравила, но когато в съзнанието ми изплуваха онези дни на уют и топлина реших да го направя отново. 
И защото непрекъснато търся разнообразие,реших да прибавя към ястието и грах. Тази комбинация ми се видя приемлива.
Докато обмислях какво месо да сложа ми хрумна да използвам останалите пържоли и наденички от барбекюто вчера.  Така щях да използвам и тях в друг вариант. 
И се получи чудесно. 
Ястието в края на краищата стана много интересно и вкусно.
Споделям рецептата.

ПРОДУКТИ
2 свински пържоли
1 парче наденица
700 гр картофи
1 ч.ч.грах/200мл/
1/2 ч.ч. ориз
2 моркова
1 голяма глава кромид
100 мл. доматено пюре
1 корен пъщърнак
2-3 листчета целина
1 вр. джоджан
1-3 листчета лапад
1 телешки бульон
1 с.л. вегета
2 л. топла вода
1 с.л.с връх брашно
2 с.л зехтин
20 гр. краве масло
1 с.л червен пипер


ПРИГОТВЯНЕ






Зеленчуците се обработват и нарязват. Поставят се  в тавичката за печене. Добавят се бульона и корена пъщърнак.
Слага се и вегетата.


Брашното се препича в сух тиган. Добавя се червения пипер. Заедно с пюрето и зехтина се поставят в тавичката.


Прибавят се зелените подправки.


Отгоре се подреждат нарязаните пържоли и наденицата.


Налива се топлата вода и се разпределят парчетата краве масло. Когато ястието заври се добавя и ориз.


Пече се  в загрята на 200°С около 40 минути.



 ДОБЪР АПЕТИТ!

Коментари

Популярни публикации