ТРИЦВЕТНА САЛАТА

Напоследък една свежа салата
стана хит в похапването в ресторанти или заведения за бързо хранене.


Доста е разпространена и в Интернет пространството. За нея ежедневно се говори.
Изглеждаше доста съблазнително, като наблюдавах как колегите апетитно си похапват от тази вкусотия в пласмасова кутия,закупена от близката закусвалня.
На мен червеното цвекло дълго ми изглеждаше с особен вкус, въпреки че в руската кухня е любим продукт.Сестра ми веднъж приготви , гостувайки ми и ми хареса,но колкото и пъти да сварявах цвеклото за салата , все нещо не ми допадаше /да не говорим за семейството/ И разбира се, се отказахме да приготвяме цвекло.
Когато опитах веднъж в един ресторант,  салата от моркови и сурово цвекло,много се впечатлих- свежо и много вкусно. Полезните качества на морковите са безспорни, а за  цвеклото се усведмоих за какво е полезно. Затова поставих и линк към една статия.
Аз реших да предложа такава салата у дома,но добавих и ябълка.Имаме собствено производство различни ябълки и с неповторим вкус. Прибавих и семена каквито имах- тиквени слънчогледово семе,сусам,чия и нигела.Овкусих салатата и се получи невероятна свежест в отиващ ата си вече зима. От тогава редовно я правя и вече съжалявам, че по- рано не съм опитала от тази вкусна и полезна салата. Сега приятели и близки все ме питат как я правя и затова реших да споделя моята салата с по-  широка аудитория.


ПРОДУКТИ


  • 1 глава цвекло
  • 2 моркова 
  • 2 ябълки
  • Стръкче магданоз


ЗА ДРЕСИНГА

  • 1 с. л. зехтин
  • 2 с. л. сок от лимон
  • сол на вкус
  • 1ч.л. рендосан хрян


СЕМЕНА
  • тиквени   семки
  • Слънчогледови  семки
  • сусам
  • чия
  • нигела


ПРИГОТВЯНЕ


Зеленчуците се нарязват с приставка на кухненски робот или ръчно ренде.



Лимонът може са се замени и с лайм.


Прибавят се семената.
Овкусява се с подправките и се поднася.


ДОБЪР АПЕТИТ!







Коментари

Популярни публикации