САЛАТА СВЕЖЕСТ


Тази салата съм правила преди 40 години. 

Намерих рецептата в старата кулинарна тетрадка на майка ми. 

Тогава съм я овкусявала с олио. Сега сложих зехтин. Прибавих и рендосано авокадо.   Използвала съм лимон сега използвах сос от нар.

Правих салатата за Никулден ,но тогава нямах време са я опиша в блога и затова едва днес  правя това.

ПРОДУКТИ

250 гр. сварени картофи нарязани на дребно

2 сварени яйца нарязани на дребно

1 кисела краставичка рендосана

1/2 авокадо рендосано

1/2 глава воден лук нарязан на дребно

3-4 зелени маслини нарязани на дребно

магданоз и копър

За овкусяване 

1/4ч.л.сол 

2 с.л. зехтин

1ч.л. сос от нар или лимонов сок


ПРИГОТВЯНЕ



Обработените картофи се смесват в съд.

Овкусяват се със зехтина и соса от нар. Пололява се. Накрая се  овкусява и с копъра и магданоза нарязани на дребно.

Салатата се оформя по желание. Аз се опитах да и придам форма на риба.



 ДОБЪР АПЕТИТ!

Коментари

Популярни публикации