САЛАТА ОТ ПАТЛАДЖАНИ И ЧЕРВЕНИ ДОМАТИ


Обичам патладжани приготвени по всякакъв начин. Но предпочитанията ми са все пак към печения патладжан.

Правила съм различни разядки  и салати с патладжан . Напоследък предпочитах разядката с печен патладжан и печени чушки.

Но когато видях салатата на Ванчето/Ивана Иванова/,която беше публикувала в нашата група "Философия на моята кухня",идеята ми хареса много. Тя беше нарекла салатата "Салата от патладжани-Кьоп."Салатата съдържа печени патладжани и сгъстени червени домати. Много ми допадна. По принцип ястията и десертите,които Ванчето предлага са уникални-винаги различни,направени по интересни технологии. А статиите в блога и са толкова изискани и с много полезни съвети и препоръки.

Аз сега се отраничавам много в храненето и тази салата много ми хареса. Единствено спестих олиото,защото избягвам мазнините. Но в рецептата я посочвам,защото все пак, както казва дъщеря ми , мазнината е носител на вкуса. Дозата ми е също намалена.

И така за салата с патладжани и домати са необходими следните


ПРОДУКТИ

2 патладжана

2 големи червени домата

2с.л.олио или зехтин

3-4 скилидки чесън

магданоз

1ч.л.захар 

1/2 ч.л.сол


ПРИГОТВЯНЕ



Най-напред се подготвят червените домати. Нарязват се и се пасират  в блендър.

Слагат се в тендера,добавя се олиото и се сгъстяват до изпаряване на водата.



Слага се захарта и солта.



Доматите се пекат на фурна до готовност.



Обелват се и се посоляват.


Нарязват се на дребно и малко се смачкват с вилица.



Смесват се с доматите.



Добавя се пресованият чесън и нарязаният на дребно магданоз.







 ДОБЪР АПЕТИТ!

Адаптирано отhttps://www.kulinarnarabotilnica.com/recipe/salata-patladjani-kiop/

Коментари

Популярни публикации