КЕТО СЛАДКИШЧЕТА С ЯБЪЛКИ


Толкова съм чела за кето десертите, но нито веднъж до сега не съм си правила труда да направя нещо. 
Тази сутрин Миленка Багалийска беше публикувала страхотен кето сладкиш, изпечен в микровълнова фурна. 

Толкова ме впечатли,че реших да опитам. 

Привлече ме това,че нямаше нито брашно нито захар. Може би това е характерно за кето изделията. Слагат се изключително здравословни продукти. 

По желание на съпруга, който искаше поне едно късче масло в неговата чаша сложих 1 с.л.кокосово масло. Веднага направих справка и разбрах, че в кето десертите се допуска малко масло растително. А и ябълките ми бяха доста кисели и сложих 1ч.л.мед.  Добавих малко канела и листчета мента, която много си отива с какаото.

И така с тези прегрешения приготвих и изпекох сладкишчетата в две чаши и една миниатюрна купичка за сладко. 

Получи се невероятен десерт. Като благодаря на Миленчето 🙂😚😚😚😚за прекрасната рецепта си обещавам да правя този десерт често и то в повече дози, защото съм сигурна, че ще се хареса у дома. За сега съм опитала само аз и съм възхитена.

Споделям рецептата!

ПРОДУКТИ

2 ябълки/моите са малки/

2 яйца

4 ч.л. какао

1ч.л. бакпулвер

1 с.л.кокосово масло

1к.л.канела

2-3 листчета мента


ПРИГОТВЯНЕ



1. Яйцата се слагат в блендера.



2. Прибавят се ябълките, почистени, нарязани и поляти с меда. Добавя се бакпулвера, какаото. Също и подправките мента и канела.

3.Блендира се до получаване на хомогенна смес.



4. Приготвят се чашите и купичката подмазани с мартарин, за да не залепне сместа/за всеки случай/. В една чаша и купичката се слага и маслото.



5. Поръсва се с шоколадови пръчици.

6. Пече се в микровълновата фурна. Моята не е никак мощна и затова пекох 8 минути чашите и 6 минути купичката.



7. След леко охлаждане  се обърщат  съдчетата и  се поръсва с кокосови стърготини.



8. Много е приятно да се консумира с чаша прясно изцеден сок от ябълки.



9. Не е лошо да се добави  и кафе.



 

10. Като се опита се разбира,че сладкишът е много сочен и мек.


ДОБЪР АПЕТИТ!

Тук е рецептата на Миленка


https://www.facebook.com/groups/192093125368179/permalink/1032493777994772/


Коментари

Популярни публикации