МАГИЧЕСКИТЕ БУХТИ НА СЕВИ

     





Магически бухти като реално понятие не съществува. С този термин означих бухтичките , които научих от приятелката ми Севинч.От много значения на магически за мен точното понятие е фантастичен.И наистина тези бухтички са фантастични , защото приличат на мекици,но не са с мая и са мноого по вкусни от мекици.
Когато ги направих бях изумен както от вида,така и от вкуса и бързината на приготвянето им. Дадох  рецептата на сестра ми Нина и тя също направи страхотни бухтички.



 Обемни и кухи от вътре.


 Удобни за поставяне на пълнежи.

Онова , което е най-важно в бухтичките на Севи е , че рецептата е автентична, каквито са всичките и творения. Публикувам рецептата както е описана от нея. Единственото, което добавям е бакпулвер. Мой стар навик да го използвам в тестото. Но и без него стават чудесни!


ПРОДУКТИ


300 гр.пресято брашно
1/2ч.л.бакпулвер
200 гр. кис.мляко
1равна ч.л.сода бикарбонат
щипка лим.киселина
1ч.л.сол

ПРИГОТВЯНЕ

В дълбока купа слагам брашното, правя кладенче добавям кис.мляко+ сода+ щипка лим.киселина. Разбърквам леко с виличка само млякото оставям да шупне.
Добавям солта и бъркам въртеливо с вилица, доомесвам с ръце до много меко нелепнещо тесто. Завивам оставям за 20 минути да си почине.  Разточвам върху набрашнен плод и режа в желана форма. Пържа в не много горещо олио/ да не пуши олиото/


 Пържа в не много горещо олио/ да не пуши олиото/ Ето какъв ефект е постигнала Нина.



Вижда се как бухтичките се надуват в горещото олио като балони.




Структурата отвътре е мека и нежна.



Могат да се оформят различно.





 И да се консумират със сладка или конфитюри.


ДОБЪР АПЕТИТ!

Източник https://sevinchblogaddress.blogspot.bg/2018/01/300.html?showComment=1515744097269&m=1


Коментари

  1. Магическо изпълнение на магически бухти! Поздравления, Вани!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти,Севи!
    И аз и сестра ми се справихме!Но кой ни бе учител? 🤗☺

    ОтговорИзтриване
  3. Пропуснала съм да запиша,че бакпулвера се слага в брашното.

    ОтговорИзтриване
  4. Любимите бухтички на децата ми когато бяха малки.Не знам сега дали ги правят на техните деца.Но,ако помня добре слагаме поне едно яйце 👍😋❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте! В рецептата няма яйца. Но нищо не пречи да се сложи . И тогава се увеличава малко брашното,защото яйцето е течно. И моята баба правеше бухтички,но не слагаше яйце,дори и когато правеше мекици с мая.
      Има различни варианти

      Изтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации