СИРЕНЕ В КОРИ ОФОРМЕНО КАТО ПАНДЕЛКА



Тези сиренца в кори видях в клипче. 

За съжаление без разяснение и точна рецепта. Нещо като нямо кино,но затова пък всичко се виждаше ясно. 

Не разбрах с каква билка поръсваха корите преди оформянето на панделката,но аз поръсих с  домашна шарена сол. 

Там се поставяха по две кори, но на мен ми бяха останали само 3 кори от една баница и реших да опитам какво ще стане и затова слагах по 1 кора.
Твърде скромно ми беше и сиренето , но следващият път ще сложа обезателно различни твърди френски сирена.

Може и да направя  и  ябълков щрудел. 

Надявам се да стане добре.

А сега как направих сиренцата. 

Не съм снимала подробно,защото ще приложа клипчето,а там всичко се вижда.
Видео клип

ПРОДУКТИ

3 кори за баница/ако се слагат по-тънки 
6/
6 парчета сирене или микс сирена

20 гр.разтопено масло

1 жълтък+ 1с.л.олио

сусам

нигела


ПРИГОТВЯНЕ



1. Най-напред  се отрязва една лента от дължината.

2.Кората се намазва с масло и се поръсва с шарена сол.


3. Кората се набира в средата.

2. Слагат се сиренца от двете страни на нобора.
3. В средата се подмушва и увива лентата подмазана с масло.

4. Двата края по дължина се прибират.

5.Късата страна се сгъва върху дългите/гледайте видиото/


6. Оформената панделка се обръща, намазва се с жълтък, разреден с олиото и се поръсва със сусам и нигела.Подрежда се в тава върху хартия за печене.
7. Аналогично се процедира и с останалите две кори.
8. Панделките се пекат на 250°С -12 минути.


9. Охладените панделки се гарнират и поднасят.






 Това е отлично мезе за чаша вино.


 ДОБЪР АПЕТИТ!

https://pin.it/2qYDbfa



Коментари

Популярни публикации