ЧУШКИ В ДОМАТЕН СОС

Чушки с доматен сос е едно от традиционните ястия в родния ми край. В Долни Дъбник където съм родена,баба ми редовно приготвяше това вкусно ястие.Майка ми продължи тази традиция и след нея ние със сестра ми. Много вкусно става ястието когато се приготвя с домашни зеленчуци.
Ние със съпруга ми отглеждаме съвсем малки количества и аз редовно правя доматен сос и за зимата.


Най-хубавият сос става от продълговати доматчета, защото са месести и с по-малко сок.


А тези розови домати от сорта"Ръгби",придават на соса уникален вкус.  Ето как приготвям ястието

ПРОДУКТИ

1 кг.чушки
2 кг. домати
4-5скилидки чесън 
3 с.л.олио
1/4ч.л.сол
китка магданоз

ПРИГОТВЯНЕ


Чушките се пекат във фурната  


Обелват се и се подреждат в подходящ съд. 
Доматите също се пекат и обелват. Смилат се в роботта или нарязват на дребни късчета. Овкусяват се със сол и олио. Сосът се запържва около 10 минути и се излива върху чушките.
Овкусява се отново с чесън и магданоз.


Ястието се поднася с парче сирене.



ДОБЪР АПЕТИТ!

Коментари

Популярни публикации